|
||||||||
FATÁJ archívum:
A régebbi megjelenéssel:
![]() ![]() ![]()
![]() ![]()
![]()
A pdf-ekhez az Acrobat Reader itt tölthető le: |
![]()
2008-09-03
VII. Faipari Marketing Konferencia, Sopron A Nyugat-magyarországi Egyetem a Faipari Tudományos Alapítvánnyal a Faipari Marketing Konferenciák programjait mindig az ágazatot érintő, ill. a rendezvényi szakmatalálkozókon jelzett igények alapján állítja össze. Az évenként megrendezésre kerülő szakmai konferencia célja, hogy az aktuális témák felvezetésével, példaértékű megoldások bemutatásával elősegítse a faipari szakma piaci érvényesülését. Az innovációs kényszernek való megfelelés, az új termékek, technológiák bevezetése, alkalmazása, az új piaci lehetőségek feltárásának szükségszerűsége, a meglévő értékesítési területek megőrzésének fontossága, a vevőcsoportok eredményes megszólítása mind-mind sürgető feladatok, az eredményes módszerek megismerése és alkalmazása a faipar égető kérdései közé tartoznak. A konferencia évenkénti alkalmai azt jelzik, hogy a szakma érdeklődéssel figyeli a FA PR, a Fa marketingeszközrendszerrel kapcsolatos innovatív esetpéldákat, a legjobb céggyakorlatokat és az alkalmazott módszereket, technikákat, a piackutatások eredményeit, a szakmaszervezetek tapasztalatait. A szervezők a Faipari Marketing Konferenciát mindig a szeptemberi erdészeti és faipari szakmai kiállítás idejére szervezik, hogy a rendezvények erősítsék egymást és a kiállításra érkező faipari és erdész szakma képviselői élni tudjanak a meghirdetett programok, konferenciák részvételi lehetőségével.
Időpont: 2008. szeptember 11. (csütörtök), 14.00 Helyszín: MKB Aréna, Konferenciaterem, Sopron, Lackner K. u. 48.
14.00 Megnyitó - dr. Jereb László, dékán, NYME Faipari Mérnöki Kar
14.15 Egyedi bútorgyártás - egyénre szabottság fontossága, aktuális feladatai Előadó: Árkossy Tamás, Árkossy Bútor Kft
14.40 Korszerű online marketing eszközök a gyakorlatban Előadó: Fazekas Péter, KAMPA-Trendhaus Hungária Kft
15.10 Mit jelent a profi cégképviselet az üzleti életben? Előadó: Tonk Emil, Magyar Marketing Szövetség alelnöke
16.20 Innováció és a faipari marketing Előadó: Varsányi Tibor, JAF HOLZ Kft
16.45 Összefogás szerepe, mint a túlélés egyetlen eszköze Előadó: Sragner László, Sragner és Sragner Kft ügyvezetője és a GYOSZ GY-M-S megyei elnöke
17.10 Primer kutatáson alapuló hazai helyzetkép bemutatása Fa PR témában, fejlesztési irányok kijelölése Előadó: Pakainé dr. Kováts Judit, Nyugat-magyarországi Egyetem, Faipari Mérnöki Kar Vállalkozási és Marketing Tanszék vezetője
18.00 FA PR WORKSHOP Műhelybeszélgetések ötletbörze módszer alkalmazásával, szakmai moderátorok levezetésével TÉMA: Egy szakma által támogatott Fa PR non-profit, közösségi célú szervezet létrejöttének esélylatolgatása, céljának, feladatának konkretizálása
Jelentkezés és bővebb információ: Faipari Tudományos Alapítvány, 9400 Sopron Bajcsy-Zs. u.4 Horváthné Hoszpodár Katalin hhk@fmk.nyme.hu Mobil: 30/531-6599 Tel: +36 99 518-388 Fax: +36 99 518-148
|
![]() ![]()
![]() | ||||||
|